Suomen Biljardiliitto ry. » Resulttia Solutions -junnubilisliiga » Suomi

Alle 18-vuotiaiden poikien ja tyttöjen kolmihenkisillä joukkueilla pelattava biljardisarja, jota on mahdollista pelata kaikissa Suomen kunnissa!

ESITTELY | LIIGAINFO | JOUKKUEET | OTTELUOHJELMAT | SARJATAULUKOT | RANKINGLISTAT | TIEDOTTEET | FOORUMI

Tiedotteet » Suomi » Junnubilisliigatoiminta Suomessa ja Internetissä

Resulttia Solutions -junnubilisliigalle uusi verkkosivusto

Mika Salonen

Tiedotteen julkaisuajankohta: pe 26.08.2011 12:45
Tiedotteen muokkausajankohta: ti 03.03.2015 13:42

Ylös

Suomen laajin junioribiljardisivusto laajenee jatkossa entisestään

Suomen Biljardiliitto ry:n alaiseksi junioribiljardisarjaksi kauden 2011-2012 alla siirtynyt Resulttia Solutions -junnubilisliiga on saanut uudet Internet-sivut, jotka julkaistiin vaiheittain 25.-26.08.2011. Lisää laajennuksia on toki luvassa syksyn ja myös tulevien vuosien aikana, sillä junioribiljardiliigasivusto tulee kattamaan koko maan junnubilisliigatarjonnan. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että kullekin paikalliselle tai alueelliselle liigalle avataan oma alasivustonsa pääsivuston yhteyteen. Tätä kirjoitettaessa informaatiota löytyy Suomen junnubilisliigatoiminnan ohella Tampereen Resulttia Solutions -junnubilisliigasta.

Verkkosivusto on kehitetty pitkälti kauden 2010-2011 Tampereen junnubilisliigasivuston pohjalta. Kyseisen sarjakauden tulosten ja tiedotteiden lisäksi Resulttia Solutions -junnubilisliigan virallisten liigasivujen yhteydessä toimii alun perin Pirkanmaan Pool ry:n juniorijaosto Pirkanmaan Pool Academyn tarpeisiin räätälöity keskustelupalsta, jota on laajennettu niin, että jokaiselle Suomessa pelattavalle paikalliselle tai alueelliselle Resulttia Solutions -junnubilisliigalle löytyy oma keskustelukategoriansa. Junnubilisfoorumi on nimensä mukaisesti omistautunut junioribiljardille ja siihen liittyvään keskusteluun, joten palsta toimii loistavana paikkana kysyä ja kirjoittaa niin junnubilisliigasta kuin muustakin nuorille järjestettävästä biljarditoiminnasta - olipa se sitten Suomen Biljardiliiton alaista toimintaa tai ei. Junnubilisfoorumi toimii siis myös paikallisena tiedotuskanavana etenkin junnubilisliigaan osallistuville ja sitä seuraaville.

Kuten olettaa sopii, Resulttia Solutions -junnubilisliigan uudistuneella Internet-sivustolla on Internet-pohjainen tulospalvelujärjestelmä, joka on jo nyt Suomen kattavin vain ja ainoastaan nuorten biljardiin keskittynyt biljarditulospalvelu. Koko ajan kasvava kokonaisuus, joka toteutetaan jokaiselle Suomessa pelattavalle Resulttia Solutions -junnubilisliigalle, sisältää otteluohjelmat, sarjataulukot, pelaajien rankinglistat sekä yksityiskohtaiset tilastot kustakin ottelusta, joukkueesta ja pelaajasta. Taulukoita ja tilastoja on mahdollista hakea halutulla päivämäärällä ja eri hakusanoilla.

Resulttia Solutions -junnubilisliigan verkkopalvelun on toteuttanut tamperelainen Resulttia Solutions. Yritys kehittää ja ylläpitää Internet-sivustoa kokonaisuudessaan sekä vastaa junnubilisliigan tulospäivityksestä ja otteluohjelmien tekemisestä.

Koko Suomen junnubilisliigasivut löytyvät osoitteesta http://www.junnubilisliiga.fi ja yksittäiset liigasivustot tulospalveluineen sen alaisuudesta, kunhan ne valmistuvat.

Resulttia Solutions - rutkasti resulttia

Resulttia Solutions on urheiluseurojen ja yritysten toiminnan kehittämiseen erikoistunut innovatiivinen ohjelmistoalan yritys. Vuonna 1998 perustettu yritys suunnittelee ja toteuttaa tietokoneohjelmistoja, Internet-palveluita ja huippuunsa viritettyjä välineitä uusille metriluvuille pyrkiville yrityksille, yhdistyksille ja urheilijoille.

Lisätietoja: http://www.resulttia.fi

Kaikki tiedotteet

Huomioitavaa

Pienet kultaiset kuvakkeet kertovat, että otsikon mukaisesta aiheesta on tänään kirjoitettu.

317 kunnan ikioma junnubilisliiga

Suomen Biljardiliitto ry. (SBiL) on biljardin lajiliitto. Liitossa on satakunta jäsenseuraa, joissa on yhteensä tuhansia jäseniä. Jäsenseuroja on kattavasti ympäri Suomea.

Suomen Biljardiliiton alainen junnubilisliiga on alle 18-vuotiaiden oma biljardisarja. Liigaan on mahdollista osallistua kolmihenkisellä joukkueella missä Suomen kunnassa hyvänsä. Ottelut pelataan oman kunnan alueella. Pelipaikaksi kelpaa mikä tahansa nuorille sopiva tila, jossa on biljardipöytä.

Mukaantulo liigaan on vaivatonta. Tarvitaan vain biljardipöytä ja vähintään kolme pelaajaa. Aluksi joukkueet ilmoittautuvat liigaan ja maksavat osallistumismaksunsa. Ne saavat otteluohjelman, pelaavat ottelunsa ja ilmoittavat tuloksensa. Internet-sivuilta löytyvät 8-pallon säännöt, otteluohjelmat, tulokset ja tilastot. Kevään liigafinaaleissa palkitaan parhaat joukkueet ja pelaajat.

Tervetuloa junnubilisliigaan!

Toteutus: Resulttia Solutions